World of Warcraft Blog

World of Warcraft Blog

Képek a múltból

2009. június 04. - Kirgeth

Szépen haladok, tegnap 42.szintre léptem. Amíg sikerül visszaszereznem régi erőnlétemet, és 70-es szintemet, gondoltam megosztok veletek pár képet, a múltból. :) Kezdjük rögtön ezzel:

Hát igen azok voltak a szép idők, amikor a démon boss-okat is be tudtam fogni az Enslave Demon-al :P

A bejegyzés trackback címe:

https://woww.blog.hu/api/trackback/id/tr991163650

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

VektorGR 2009.06.05. 07:10:15

Csak én látom rosszul? :D

marco26 2009.06.21. 22:10:10

hello, ehhez a topichoz irok, tudom mien elveszteni egy karit, illidanwowon nekem is volt magas, de az emu-csere miatt voltak problémáim és elbúcsúztam kedvenc palámtól:( taurin meik realmon mész? én a ReBorn nevűn, esetleg ha azon mész bejelöllek...

dragonaxe23 2010.06.13. 10:42:48

jaja azok voltak a szép idők csak épp tegnap basztam el a wow-ot ezért szüleim örülnek
süti beállítások módosítása