World of Warcraft Blog

World of Warcraft Blog

Retnoob, az Egygombos Kaszt

2010. január 28. - Kirgeth

Ma mentem edzésre (igen azt is szoktam, nem csak kockulni), és a buszon gondolkoztam (ja... ezt is szoktam néha :P) ennek az eredményét papírra illetve monitorra is vetem mielőtt elfelejtem, ha másért nem hát azért hogy a bejegyzéseket hiányoló olvasóim kapjanak valamit :P és hátha sikerül felborzolnom a kedélyeket :D

Nos jó olvasást kívánok, nem csak paláknak! ;)

Nagyjából 1,5-2 éve wowozom lassan. Elejétől kezdve a main-em paladin volt, ráadásul elsősorban retri.

Eleinte (anno BC) a paladin nem volt túl erős. Spellesek ellen nehéz volt vele bármit kezdeni. Én legalábbis így emlékszem. Persze akkor is volt pár olyan dolog ami miatt rádmondták h így bugger úgy bugger vagy.

Első eset amikor Illidanwow-on volt egy olyan bug, hogy ha benyomtad a Divine Shieldet 0.00-ra állította az attackspeededet. (A DS akkor még 50%-os attackspeed növelést adott tehát lassabban ütöttél benne, és ez volt bugos) Ez elég mókás volt (nekünk) és kevésbé mókás (a nem paláknak). Én használtam, és bevallom így fejlődtem fel 70-re 67-ről. :P

Utána bejött a 3.0. A paladin gearelése egyszerűbbé vált. Azelőtt a retrinek egyszerre kellett spellpowert, Attackpowert és a többit szerezned. Innentől azonban AP-nek egy részéből kaptuk a spellpowert.

Itt kezdődött, hogy a paladin noobok kasztja. Sokáig állítottam, hogy igen a kezdők is könnyebben megtanulják használni. De azért az nem olyan hatékony... Talentezésen nagyon sok múlik: nem egyszer láttam olyan palát (aki gondolom azért kezdte mert hejj de kemény leszek vele) és nem talentezett a Sheath of Light-ra és csodálkozott hogy miért hal meg annyiszor. Mit mondjak... Fail...

Későbbiekben egyre többen tanulták meg ezt. Sok pala lett és erősnek tűntek a többi kaszthoz képest (ekkor már Taurin nyomtam). A playerek nem igazán értették meg a valódi okát, és elkezdték mondani: "1 gombos low".

Nem értették meg hogy nem noskill kaszt, hanem egyszerűen csak unbalance, mivel a blizz a WOTLK-ra, azaz 80-ra tervezte és mi 70-esen használtuk. Ráadásul asszem pont a 3.2-ben javítottak ezen (még mindig 80-as szinthez viszonyítva) egy nagyot. Amit ugye taurin sokára vezettek be.

Ha jól tévedek nagyjából 3 hónap lehetett ez az időszak (talán több is) és a playerek rászoktak és most is ezt mondogatják... Pedig hát most akár majd minden kasztról mondhatnánk hasonlókat.

Mage: Mirror image - undorító :) az a kedvencem, amikor duelt ezzel kezd a mage! "That's the skill!"

Rouge: cheep shot - kidney shot - Blind - cheep shot - kidney shot - vanish - cheep shot - kidney shot... Nos hát az biztos hogy az ilyen rugó ujjában benne van a 3-4 gomb kombináció :P

Warlock: mindannyian ismerjük a hatalmas skillt: FEAR-FEAR-FEAR-FEAR-DEATHCOIL :)

Shaman(cement): BUM-BUM- Meghaltá...
Shaman(resto): ütöd-ütöd-ütöd 10%-on: Nature's Swiftness+Healing Weave - Riptide -> max hp :)

Priest(disc): tauris bug, hogy silence alatt penancel... öhm...
Priest(shadow): ugye a nagy absorb+ nagy sebzés + sebzésből heal...

Most csak néhány dolgot említek, mit simán lehet szidni. Most az hogy a palának van Bubija meg LoH-ja, szerintem nem akkora előny (főleg h a bubit a warri és a priest is le tudja szedni) A Loh meg hát... na így jártál. Mondjuk tény hogy lay of handet duelben használni low-ság.

Bár tény ami tény, hogy a retri pala az egyike azoknak a kasztoknak (több is van igen) ahol a spellek jó sorrendben minél nagyobb sebességgel való elnyomása vezet a nyerésig. (de azért jó hír azoknak, akik nem szeretik a palát: ha túléled az első sorozatot, vagy elcseszi a pala, akkor van esélyed a nyerésre :))

A bejegyzés trackback címe:

https://woww.blog.hu/api/trackback/id/tr381710459

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lakjow 2010.01.28. 18:55:53

érdekes :)
kelpo.blog.hu/
bár én speciel ugye rugóra vagyok specializálódva, de 4 éve alatt megsimertem mdiett de a ruugó hát az fenséges, ennek örömére nézzétek EZT IS
kelpo.blog.hu/
kelpo.blog.hu/
kelpo.blog.hu/

Shinura 2010.02.01. 21:01:51

Ennyi erővel lehet minden két gombos.. Most levelingnél én se használok 2-3nál többet, kreativitás kérdése sztem.
süti beállítások módosítása