World of Warcraft Blog

World of Warcraft Blog

WoW-os Blogok

2010. január 29. - Kirgeth

Nos kezdem úgy érezni hogy látogatott a blogom. Örülök hogy akadnak hozzászólók, és kezd kialakulni valamiféle aktivitás. Az is örömömre szolgál, hogy ketten hírdetik a blogukat kommentekben.

Bár azt azért nem igazán értem, miért nem kértek meg, hogy rakjam ki őket. :) Mindegy megteszem most. És örömmel megteszem később is, ha valaki megkér rá ;)

Kelpo^^ Blog - Másfél hete índult csak a blog, de Lakjow nagyon lelkesen írja blogbejegyzéseit. Az elkövetkező 30 napban a Rouge-t fogja kivesézni. (remélem azért kitér a PvP-re is :))

Gnomercy - Érdemes olvasgatni, van pár gondolatébresztő cikk benne. Bár a "Nem játszom hordással mert..." témájú bejegyzésre annyit tudok mondani: /spit :P

(na azért adok mindkettőjüknek epicet :P)

A bejegyzés trackback címe:

https://woww.blog.hu/api/trackback/id/tr601711883

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

marco26 2010.01.29. 13:43:30

háhá ez nagyon funny, Lakjow tényleg nagyon intenziven hirdeti :)
nah 2 kérdés:
1. hogy tudom elolvasni a régebbi bejegyzéseket, mert nincs az a gomb hogy 2. oldal, 3. oldal stb.?
2. örülnék ha pvp ben irnál pl tippet/saját tapasztalatot pala 1v1 ben többi kaszt ellen vagy vmi hasonló :) cak igy tovább, növekedik a blog

Lakjow 2010.01.30. 09:55:38

köszi, hogy hírdeted ^^én is berakom a tied. és termeszetesen nézem továbrai, nekme tetszik :)

Lakjow 2010.01.30. 10:04:02

bocsi, hogy ide írom, csak nem tudom, hogyan kell kirakni a blogajánlót oldalra? esetleg odlaldoboz, vagy mi ?
kicsit buta vagyok hozzá :)

Kirgeth 2010.01.30. 10:47:33

Ha arra vagy kíváncsi h én hogy csináltam, akkor oldaldobozok között van "HTML" és oda írtam be a kódot:

<a href="link helye">link neve</a>

Mandarin7 2010.02.26. 22:31:30

A wow-osok a táradalom szégyenei.Antiszociális állatok, akik nem tudják értékelni az élet adta dolgokat.Belemenekülnek egy világba, ami nem is létezik!Hánynom kell tőletek!

Velbereth 2010.02.27. 12:29:25

Köszönjük hozzászólásodat.
Azért felmerült bennem egy kérdés: ha ez a véleményed akkor miért keresel ilyen blogokat? Csak azért h kifejtsd a véleményed? Nincs jobb dolgod? Pedig kezd jó idő lenni nálunk süt a nap, javaslom kelj fel a számítógépedtől, és csinálj valami értelmesebbet :)
Persze, amíg háborog a gyomrod, javaslok valami diétát. :)

Mandarin7 2010.02.28. 14:02:56

Én mennék,csak a barátom is wow-ozik.Eléggé kiakadtam rá.Mert hiába szeretem,de így nem csak a saját életét,de az enyémet is elcseszi....

Kirgeth 2010.03.01. 11:00:52

Mandarin, így egy fokkal érthetőbb az elenszenved :) De engedd h kicsit rávilágítsak a dolgokra.

A Wow csak egy játék, egy szórakozás. Semmivel sem több, mint ha valaki CS-zik, biciklizik, hegyet mászik (nyílván egészségügyileg különbözik, de mint szabadidős tevékenység nem)

A gond ott kezdődik, amikor függővé válik az ember. De azt kell mondjam ez más hobbikkal is előfordulhat.

Miért? Egyik lehetséges ok lehet az hogy a "függő" el akar menekülni valamitől. Egy másik lehet az önértékelés problémája. Lehet úgy érzi hogy nem ismerik el kellően a valóságban, és jobban érzi ott magát ahol megbecsülik.
Ez csak pár ok, és nem a barátodról beszélek, hanem úgy általánosságban.

Ha úgy érzed, hogy a barátod túl sokat foglalkozik a wow-al, akkor nem az a jó megoldás, hogy veszekedsz vele, és megtiltod neki hogy játszon.

Szerintem az a helyes út, ha megbeszéled vele (higgadtan nem veszekedve) a dolgot, és igyekeztek komprumisszumot kötni.

Félreértés ne essék, nem vagyok sem pszichológus, sem szerelmi tanácsadó :)
Egyszerűen csak átéltem én is egy ilyen időszakot, igaz én voltam a WoW-os fél, de hidd el, úgy se könnyű :)

marco26 2010.03.16. 15:13:40

én is elég sokat wowoztam ráadásul még kiskoruként veszélysebb is a "fügőség", éreztem hogy sokat játszok, nem megyek ki a barátaimmal mint a "normális" emberek, ez sok családi vitához vezetett, de akkor is a játék valahogy magához vonzott,

csak egyszer meguntam, elértem 70et és rájötem h a játék kicseszett velem, 10lvl-t léptem outon, és jön ujabb 10 norhtrenden, ugyanaz, csak más helyen, itt untam én meg, oké hogy azért el kellett volna jutnom 80ig de nekem már nem nyújtott változatosságot (most starcraftozok xD)

marco26 2010.03.16. 15:14:55

mandarin neked meg sztem most sok időt kellene töltened vele és elterelned a figyelmét a játékról mert egy ember, egy társ nem pótolható semmivel sem

Beau D.N. · http://beau.hu 2010.03.25. 10:17:25

Mandarin szivem, ha a barátod helyetted pixelcsirkéket tologat, ott NEM a pixelekben van a hiba...

Tilikov (törölt) 2010.07.18. 17:11:02

Üdv mindenkinek!

Nemrég indult egy új wow-os mmorpg, aki most elkezdi, az még az élvonalban indulhat. Én tegnap kezdtem és az elsők között vagyok. Ajánlom mindenkinek.

Akit érdekel, azt arra kérem, hogy ezen a linken regisztráljon, mert így én is kapok egy kis bónuszt :)

s1.sfgame.hu/index.php?rec=8248

Ha segítség kell keressetek meg, Urfang néven nyomom :)

TommyPaladdin 2018.02.25. 10:30:33

En is hamar fuggove valtam ahogy meg kismillioan. :) Viszont sok emberket ismertem meg akikkel mai napig veretem.
Ha barki most kezdene a jatekot akkor egy tipp a legjobb leirasokhoz: tinyurl.com/y925wcyq Ne uljetek rajta egesz nap, legyen eltetek, de kikapcsolodasnak kell valami ilyesmi... :)
süti beállítások módosítása