World of Warcraft Blog

World of Warcraft Blog

Soulshard

2010. február 01. - Kirgeth

Megléptem Warlockommal is a 80-at. Ennek örömére indítottam egy lockos blogot, mert az jó. :D Igyekszem azt is gyakran frissíteni, és érdemes infókkal ellátni.

soulshard.blog.hu

 

A bejegyzés trackback címe:

https://woww.blog.hu/api/trackback/id/tr631719483

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lakjow 2010.02.01. 15:30:35

nem akarok akadéskoskodni, de de mind ez külön nem túl időigényes ? szerintem egybevehetnéd az egészet, :) de ahogy tudod, vagy külön topik, vagy mia a fene. :) de szerintem jó... :) és Grat !!

Kirgeth 2010.02.01. 15:45:19

Szeretek weblap designel foglalkozni :P

Lakjow 2010.02.01. 20:46:47

mgé egy kérdés , te nem játszottál valaha az illidanWoW-n ? (volt ott egy Kirgeth nevű paladin... horda :) csak mert láttalak párszól, ha te voltál _:P...

marco26 2010.02.01. 22:01:08

halál a hordára!!! :)
azok votak a szép illidanwow os évek, ott inditottam először palát, ott voltam minden fontosabb történésénél a kicsikének, 10es szint elérése, első bg-zés, első gold, első kék cucc megszerzése :)
a warlock lleni taktikákról esetleg tudsz irni? mindig kifognak rajtam :)

Lakjow 2010.02.01. 22:28:21

@marco26: nohát kicsi a világ, Illidan WoW xD jó is volt az :) ...

Kirgeth 2010.02.02. 10:31:48

Én is illin kezdtem :)
Warlock ellen hmm... ne hagyd hogy feareljen. Retriben nem nagyon szokott gondot okozni hasonló gearű lock.

De kérdés az is hogy milyen lock... Engem max az tud zavarni hogy fearel. Duelben az 5. fear után már megengedem magamnak a bubit. Ha beszól, hogy bubiman akkor meg kiröhögöm hogy fearspammer :)

Lakjow 2010.02.02. 17:05:51

@Kirgeth: Metamorpgos lock, szerintetek, jó?
süti beállítások módosítása