World of Warcraft Blog

World of Warcraft Blog

Cataclysm

2012. február 14. - Kirgeth

wowcataclysmlogo_1329257371.jpg_450x338

Nos, megint itt vagyok... Meglepődnék, ha lennének itt még a régi olvasóim közül, hiszen legutóbbi postom jó másfél éve került ki.

Hosszú ideje nem játszottam, most megint visszatértem a jó öreg wow-hoz. Holnap neki kezdek néhány friss infó megírásának, hogy "up to date" legyen a blogom. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://woww.blog.hu/api/trackback/id/tr34106952

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

VektorGR 2012.07.01. 00:08:57

Hát meglepő vagy sem, én még akkor kezdtem olvasgatni a blogodat amikor elkezdted és az egyik kedvencem volt. Mostanában gondoltam rá, hogy megnézem a blogodat, hátha frissíted még. Úgy látszik (pár hónap késéssel ugyan) de jól időzítettem.
Szóval ha úgy döntesz, hogy folytatod akkor egy látogatója mindenképpen lesz a blogodnak :D
süti beállítások módosítása