World of Warcraft Blog

World of Warcraft Blog

Leveling Guide - Első Tapasztalatok

2008. március 19. - Kirgeth
Kipróbáltam.
Igyekeztem a leírás alapján fejleszteni Kirgethet. De kissé furán sikerült...

Tanaris
"Add le ezt meg ezt a küldit"... oké, oké... De ezt mikor hol miként csináltam meg?... Na igen, ez 1-60-ig Guide, nem pedig 49-60... sebay, akkor ezeket kihagyjuk.

Következő lépés:
"Vedd fel ezt meg azt" - 5 Küldiből 3-at tudtam csak felvenni, a többit megcsináltam korábban. Sebay, menjünk tovább.

A felvett 3-ból 1-et sikerült megcsinálnom, 2-t nem... ez vagy szerver probléma, vagy én voltam béna és nem találtam a hozzávalókat... pedig volt segítségem.

Végül Tanaris-t kb 49,3 Levelen hagytam el, hogy a következő helyen próbálkozzak: Azsharában.

Hát ezt kb 49,5-ön hagytam abba... (pedig Azshara 50,0-50,4-ig szólt volna)
Végül 3-4 óra játék után arra a következtetésre jutottam, hogy ha tényleg ér valamait ez a Guide, akkor azt 1. szinttől kell megcsinálni...

Valamikor majd ezt is kipróbálom :D Addig, inkább fejlődök a magam ötletei alapján.
(mindjárt fel is rakom 1-40-ig hogyan vittem fel Kirgeth-et)

A bejegyzés trackback címe:

https://woww.blog.hu/api/trackback/id/tr51387525

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Petike 2008.03.19. 16:48:27

Szia!

Szerintem az a baj az ilyen guideokkal, hogy túl részletesek, ha használni akarod mindent pontosan úgy kell csinálnod. Nekem van egy professionokra, de csak az van benne felsorolva, hogy mi a legegyszerűbb gyártható dolog, amitől nő a skillem. Kis odafigyeléssel ezt a trainertől is megtudom. Egyébként a jó fejlődéshez kell pár addon (Omen, Atlas) meg egy jó honlap (allakhazam, thottbot) a kedvencekbe!

Üdv
Petike
süti beállítások módosítása