World of Warcraft Blog

World of Warcraft Blog

Kezdő lépések a BG-n

2009. június 28. - Kirgeth

Végre 70 lettem tauriwow-on, és neki kezdtem a bg-nek. Nos első nekifutás elég viccesre sikeredett. A BG indulásának kb 5. másodpercében meghaltam. Már nem látszik, de a Summon Warhorse alatt volt a Divine Intervention... és arra sikerült kattintani :D

A bejegyzés trackback címe:

https://woww.blog.hu/api/trackback/id/tr441213098

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lakjow 2010.01.24. 11:26:38

amúgy ezért foontos a gyorsbillentyű, bár én is hibázta ilyet ^^ előfordul
kelpo.blog.hu/

Kirgeth 2010.01.24. 14:03:17

Hát a warhorse nem egy olyan spell ami gyors gombot igényel :)

Én spec 0-9-ig, és F1-F8-ig + Q+E gyors gombokat használok pvp-ben. Ennél többet azért nem nagyon lehet, mert nincs annyi spell :D
süti beállítások módosítása