World of Warcraft Blog

World of Warcraft Blog

PALADIN 41-50 (ala Kirgeth)

2008. április 07. - Kirgeth
Kicsik el vagyok maradva, és őszintén szólva már alig-alig emlékszem erre a tíz szintre. Azért megpróbálom összeszedni az emlékeimet.

Level 41-45
Tanaris
Én 44. szinten talentoztam át, azért, hogy jobban tudjak pvp-zni, viszont ez sajnos azzal játrt, hogy később nehezen ment a fejlődés. Erre csak 55-ön jöttem rá, amikor is visszatalentoztam protectionra. :)

Ezek a szintek gyorsan fognak menni. Küldizz, és öld a mobokat. Ha csak ölni akarsz, akkor a hiénákat, skorpiókat javaslom. A dunemaul ogrékat én 45-ön öltem, de protosként lehet hogy korábban is megy.

Talentezést nem írok most. Remek eszköz a WoWHead talent calculatora én ezt használom.


Level 46-50
Tanaris, Un'Goro Crater

Nekem ezek a szinteken eléggé szenvedtem. Tanarisban Dunemaul ogrékat, elementálokat öltem. Un'goroban, pedig jobb híján két szintet léptem a Gorillákon (50.lvl) :)

Én úgy szoktam fejlődni, hogy felveszem az összes küldetést az adott területen, majd kiválasztok 1-2-t amit először megcsinálok. Aztán ezek után megunom a szaladgálást, s leállok egy adag mob-nál és körbe-körbe gyakom őket :D

A bejegyzés trackback címe:

https://woww.blog.hu/api/trackback/id/tr68414644

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása