World of Warcraft Blog

World of Warcraft Blog

Egyszer minden véget ér...

2009. június 02. - Kirgeth

Majdnem egy éve írtam egy cikket "Utolsó bejegyzés" címen. Akkor úgy gondoltam abba hagyom a wowozást, mert besokaltam.

De az élet úgy hozta, visszatértem. Eltelt fél év és egy újabb pár hónapos szünet következett, most pedig megtörténik ami azt reméltem sosem fog: megszűnik a szerver, amin másfél éve elkezdtem játszani.

Már többször átéltem azt ami a hosszan dédelgetett karakterek elvesztése jelent, annó amikor neverwinter nights-t játszottam. Nem szeretem az érzést. Nem szeretek elveszíteni karaktereket, amik szinte már hozzám nőttek. Nem szeretek elveszíteni társakat sem, akikkel közös kalandokat éltem át.

Mindazonáltal az élet in game és IRL is megy tovább. Áttértem Tauri-ra, és ott húzom épp a paladinomat. (már 36-os és 3 napja kezdtem hétvégére elérem a 60-at ígérem :P) Ott megtalálhattok. Mint ahogy én is megtaláltam egykori klántársaimat is.

Ami pedig az Illidanwow-ot illeti. Köszönöm Blackhawk-nak és az illidanwow team-nek, hogy színvonalas szerveren játszhattunk! Ezekkel a szavakkal búcsuzom a régi szerveremtől. RIP Illidanwow...

A bejegyzés trackback címe:

https://woww.blog.hu/api/trackback/id/tr701160147

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

VektorGR 2009.06.03. 14:48:44

Sajnálom hogy elvesztetted a karaktereid, viszont örülök is, mert most kezdtem én is a taurin egy BE palát. Felvettelek friendsre ha nem baj (nem fogok mindig irogatni :P)
RIP Illidanwow :(

VektorGR 2009.06.03. 16:56:13

Helyesbítek... Csak egy "Kirgeth" nevű embört vettem fel :)

Kirgeth 2009.06.03. 19:25:53

:) az vagyok taurin is :)

VektorGR 2009.06.03. 19:42:06

Ja rendben akkor visszavontam :P
süti beállítások módosítása