World of Warcraft Blog

World of Warcraft Blog

Utolsó utáni bejegyzés

2008. szeptember 23. - Kirgeth

Sokan kérdezték játékon belül, e-mailben, fórumon, hogy fogom-e folytatni a blogot, vagy tényleg abbahagytam-e. Rendszerint megkérdeztem tőlük, hogy miért kérdik, s igazán jól esett amikor azt mondták, hogy azért mert tetszik nekik.

Nos, számukra van egy jó hírem: közkívánatra folytatom a blogot :)

A nyaram köszönöm jól telt, tényleg sok felé voltam. Bár korántsem volt annyira drasztikus a csökkenés a WoW-val való játék mennyiségemben, mint vártam.

Közben Kirgeth is belépett a 70-esek klubjába. Velberethet (warlock) újra alkottam, de most nem tör annyira a magas szintek felé, ugyanis kedvesem elég csúnyán nézne rám, ha lehagynám szegény kis ud papját :D

Trisstana is fejlődött kicsit most 57. szintű a drága.

Bár megfordulok olykor más szervereken, mégis ha megkérdezik hol játszom továbbra is az Illidanwow-ot mondom. (Na egy kis ingyen reklám Blackhawk-nak és staff-jának :P)

Estefelé olyan 8 óra körülre írok egy cikket Kirgethről, és a PVP-s próbálkozásaimról. Avagy miért is szeretem én a kétkezes kardokat. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://woww.blog.hu/api/trackback/id/tr24677272

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása