World of Warcraft Blog

World of Warcraft Blog

Leveling Guide - Átverés?

2008. március 17. - Kirgeth
Biztos sokan találkoztatok már ilyesmivel.
"1 hét alatt 1-ről 70-re!" meg hasonlók. Persze nem ingyen.

Én mindig is óvatos voltam ilyenekkel, hiszen nagy az Isten állatkertje, s alacsony a kerítés.
De most hozzájutottam egy ilyenhez (persze ingyen :P). Át futottam, s elsőre már röhögtem is, mert azt írta le milyen sorrendben kell csinálni a questeket.

De jobban átgondolva viszont látok benne fantáziát. A héten tesztelni is fogom. Ha minden igaz 3 óra játék idő alatt 49-ről 50-re kellene fejlődnöm ez alapján.

Szerintetek sok vagy kevés ez az idő?
Egyébként pedig mit gondoltok az ilyesmi Leveling guidek-ről?

A bejegyzés trackback címe:

https://woww.blog.hu/api/trackback/id/tr50384441

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

argo001 2008.12.28. 11:15:10

Az a legjobb, amikor saját magad fejleszted a karaktered, cheatek meg guidek nélkül. Ez egy kicsit kinyírja a játékélményt.
süti beállítások módosítása