World of Warcraft Blog

World of Warcraft Blog

PALADIN 51-58 (ala Kirgeth)

2008. április 07. - Kirgeth
Retributionos karakterrel kész kínszenvedés. Nekem legalábbis az volt. 55-ös szinten aztán úgy döntöttem, hogy kicsit változtatok a módszeremen.

Level 51-55
Searing Gorge, Burning Steppes, ...stb

Volt ahol küldiket csináltam, de nem egyszer volt, hogy csak öltem a mobokat körbe-körbe. Néha elnéztem Un'Goroba is. Nekem ezek a szintek kínlódás volt.
Talentezést ide sem írok :P

Level 56-58
Sillithus

Hát, itt jöttem rá, hogy a protos paladin, picit jobb az xp farmolásban. 55. szinten át is talentoztam magam.

Kirgeth telentozása 55.szinten


Mint látható nem kizárólag protectionra pakoltam, de a bázisa az. De miért is így?
Egyszerű, a protectionos paladin nagy gyengesége hogy kicsit sebez, de ha bejön a reckoning akkor sokat üt.
A fehér sebzésen (fizikai) nem nagyon lehet változtatni, így kellett valami ami + sebzést okoz: Seal of Command.

Igaz ez csak 44%-ban jön be, DE és itt a de, a reckonninggal remekül használható. Ha csak 4-et ütünk az esély a SoC-ra 176% lesz, tehát kis szerencsével +2 100-ast sebzünk.

Felszerelés:
Nagy bánatomban a blacksmithemet 245-ről gyorsan felvittem 300-ra, és kikovácsoltam magamnak, az Imperial Set-et. Ehhez egy korábban talált pajzsot, a Wall of Dead-et és a Legionnaire's Sword-öt használtam.
A többi cuccom annyira nem izgalmas.

Az első két szintet az itt lévő skorpiókon, kígyókon léptem, meg quest-eztem. Aztán úgy döntöttem, hogy megpróbálkozom a Twilight táborral (58-60-asok).
Fontos a fokozatosság, ezért először csak egynek mentem neki. Kb 1 szint után úgy döntöttem, hogy ez megy nekem, és akartam némi izgalmat is, ezért egyszerre kettővel kezdtem harcolni.

Ekkor ért a nagy meglepetés, és felismerés! 2 mobot gyorsabban öltem le, mint 1-et!!!!
Miért? Hát persze, hogy a reckonning miatt. Volt hogy 2-3 sorozatot ütöttem az ellenbe.
Újabb egy szint után nagyon profinak éreztem magam, és 3-at húztam magamra.
Kicsit kissebb volt a meglepetés, hogy így még gyorsabb. Persze, volt hogy néha 4-en jöttek rám, az sem volt túl vészes.

Valamiért az arra járó ally-sok 56-57.szinten már nem nagyon támadtak rám... nem is tudom miért :D egyszerre 2-3 mobot ölök, ráadásul elég gyorsan, ha a számuk 1-re apad, gyorsan tovább futok, 1-2 másikért :D

A taktika a legfontosabb! Milyen varázslatokat használtam?
Devotion Aura, Rigtheous Fury (6% sebzésfelfogás miatt, ami a telntből jön). - ezek voltak az állandóak.
Blessing of Might / Blessing of Wisdom - Ezeket váltogattam, ha kevés volt a mana, akkor BoW, ha sok, akkor BoM.
Seal of Wisdom - Hogy ne kelljen megállnom manát tölteni.Ezt általába "belejudgementeltem" (csiodás szó :D) az ellenbe.
Seal of Command - Értelemszerűen a nagy sebzésért.

Amikor 3-4-et öltem, olykor szükség volt a Divine Shield, illetve a Blessing of Protection-ra. Ezek nélkül nem nagyon mentem 2-nél többre. Kivéve ha a Lay of Hands cooldownja már lejárt.

Talentezésben én a Convictions-ra raktam, hogy nagy legyen a kritikem. :)

Ma indulni fogok Outlandra! Végre hátrahagyom Silithust. A hétvégén gyakorlatilag csak ott játszottam, és a unalmasságán az se nagyon segített, hogy a szintlépések után kicsit battlegroundopztam. :)

Terveim szerint 60-on újból áttalentozom magam és megszerzemn a PvP set-et. Már csak két szint. ^_^

A bejegyzés trackback címe:

https://woww.blog.hu/api/trackback/id/tr44414656

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása