World of Warcraft Blog

World of Warcraft Blog

Re....

2010. június 26. - Kirgeth

Üdv újra!

Egy jó blog rendszeresen, naponta frissül izgalmasabbnál izgalmasabb témákkal. Nos az enyém nem jó blog. :)

Régen írtam utoljára, február - március és április eleje wow mentes időszak volt. Nagyjából 2 hónap wow nélkül, de végül csak visszatértem (sajnos vagy szerencsére). Azóta történt pár dolog.

Velbereth-et (warlock) odaadtam öcsémnek, hogy játszon vele, gearelődjön. Én pedig rászántam magam végre, hogy felhúzzak egy mage-t is 80-ra. Hozzájutottam Zygor fejlődő addonjához, nem tudtam megállni, hogy ki ne próbáljam. :)

Összességében azt kell mondanom, hogy 70-ig kiváló. Bár a szerver 2x-es, az addon meg eredetiből indul ki, azt várná az ember hogy kétszer gyorsabban jut fel 80-ra. De nem. Nagyjából 1-2 szinttel jársz előrébb mindig mint az addon.

80-tól viszont feleslegesnek éreztem, jobban jártam ha a saját fejlődési módszeremet követtem: városba be, minden questet fel. Végül a 80. szintet mindössze 4 nap, 9 óra, 55 perc és 21 másodperc alatt értem el. A valóságban kb 2 hetem ment rá. Úgy gondolom, ez egy elég jó idő, főleg mage-val amit én mindig lassan fejlődőnek gondoltam.

Pár napja Kirgeth-et eltávolították a Last Try-ból... Érdekes story, talán majd elmesélem. :) Röviden annyit, hogy egy hülye vita után (konkrétan, hogy Wintergasp vége elött 15 mp-vel lépjek ki raidből, merthogy Naxx van...) össze szólalkoztam az offik-al: hogy ez pve guild és nem pvp, meg hogy a hozzáállásom nem megfelelő... Ehhez azért hozzátenném, hogy amióta "visszatértem" benne vagyok a guildban, elötte az elődjében Tag voltam, itt meg Újonc azóta is. Tény ritkán vagyok fent, de akkor viszont Top3 heal-ben. Nagyjából annyi healing done-val (overheal nélkül) mint a 4., 5.-ik együtt... Mindegy. Felgeareltek legalább, és nem én léptem le. Így senki nem mondhatja hogy hálátlan vagyok. :P

Nem sokára talán saját guildet "alapítok" kicsit értelmesebb mentalítással. De ez még a jövő zenéje.

Szóval akkor üdv újra wow! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://woww.blog.hu/api/trackback/id/tr432111227

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kri1983 · http://wow.xlap.org 2011.08.14. 20:09:24

Nekem tetszik a blogod!
Szerintem jó és folytasd!
Én is belekezdtem: wow.xlap.org
süti beállítások módosítása