World of Warcraft Blog

World of Warcraft Blog

Kirgeth in Warsong Gulch

2009. június 28. - Kirgeth

Amennyire viccesen indult a PvP-m Taurin, olyan eredményesen folytatódott. Azt hiszem nem egy rossz statisztika az alábbi... (Persze retriként)

A bejegyzés trackback címe:

https://woww.blog.hu/api/trackback/id/tr691213102

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

marco26 2009.06.29. 16:13:27

hello, grat a stathoz, a retri pala még a furry warrit is le tudja nyomni bg-n?
különben mennyit játszol kb naponta, mert 3 hét alatt 70 lettél? retri palnak ugye nem érdemes annyira a zászlóval törődni, inkbb irtani a jónépet?

marco26 2009.06.29. 16:16:07

wsg-n retrubition vagy devotion aura a jobb? és te meik seal-t ajánland? :) előre is kösz

Kirgeth 2009.06.29. 16:19:31

hááát... igyekszek korlátot szabni a játékmennyiségnek, de ritkán sikerül :D
Amúgy változó, volt hogy 7-8 órát ültem a gép előtt :D

A furry warriról, az a véleményem, hogy nem pvp talent. (na most kapom majd az oltásokat :P) Instában az egyik legjobb. Kizárt hogy bármilyen más kaszt megelőzze, de pvp-ben nem annyira használható, szóval szerintem le lehet előzni.

Igazából retriként is vihetsz zászlót ha kedved van. Nekem többnyire nem szokott (csak ha nagyon kell a mark).

BG-n leginkább lovagoljunk bele az ellenség közepébe (tök mindegy h 2-en vagy 20-an vannak) és üssük akit érünk taktikával kezdek. (valszeg ezért megy fel a damage done-m :D)

Aztán olykor eszembe jut, hogy lehetne kicsit több taktikát is belevinni a dologba, mivel hát nem vagyunk mi barbár harcosok.
Ha ez eszembe jut, akkor a halálozási arányom drasztikusan lecsökken, és szebbé válik a stat. :D

Kirgeth 2009.06.29. 16:24:03

Nos a második postod-ra a válasz: attól függ milyen a talented, és milyen patch van fent.

Én majdnem full retrin nyomom (0/5/56) tehát egyértelmű hogy retri aura. Próbálkoztam már prot-ret keverékkel... de valahogy nem jött be.

Ami a sealt illeti, és Commandot használom. Van aki a Seal of Blood-ra esküszik. Nekem a Command jön be, nem tudom megmondani miért.

Igaz hallottam már olyasmit, hogy a 3.0.9-ben a command, 3.1-ben a blood utána meg megint a command lesz az ütős, de még nem volt időm utána nézni. :)

marco26 2009.06.29. 18:24:22

hello, kösz a válaszokat megpróbálom hasznosítani, wsg-t szeretem, de pl ab-ről rossz emlékeim vannak, mert amikor voltam, szinte soha nem volt csapatmunka, pedig azért kéne oda, mindenki rohangászott összevissza, a horda meg csak foglalta a helyeket(upsz, most elárultam h allys vagyok:) )

VektorGR 2009.07.12. 21:40:29

Gratulálok, szép eredmény. :)

Lakjow 2010.01.25. 15:28:17

nem rossz :) de van mit fejlődni... ^^ mindig van... :P
süti beállítások módosítása