World of Warcraft Blog

World of Warcraft Blog

Vágjunk bele! - BASE STATS

2008. március 14. - Kirgeth

Kezdjük hát az alapoktól!

Base Stats, vagyis Alap Tulajdonságok. Ezekből számítódik az összes többi alapérték.

Az öt tulajdonság, rendre Strenght, Agility, Stamina, Intellect, Spirit mindegyike kezdésnél 20-as, amit a faj (Race) illetve a Kaszt (Class)  módosíthat. Minden szint +1-gyel növeli meg ezt az értéket.

Következzen itt két táblázat a faji, illetva kaszti tulajdonság bónuszokról:

FAJI

Druid

Hunter

Mage

Paladin

Priest

Rogue

Shaman

Warlock

Warrior

Strenght

+1

0

0

+2

0

+1

+1 *

0

+3

Agility

0

+3

0

0

0

+3

0

0

0

Stamina

0

+1

0

+2

0

+1

+1

+1

+2

Intelect

+2

0

+3

0

+2

0

+1

+2

0

Spirit

+2

+1

+2

+1

+3

0

+2

+2

0

*Taurennél 0

KASZTI

Draenei

Dwarf

Gnom

Human

N.Elf

B.Elf

Orc

Tauren

Troll

Undead

Strenght

+1

+2

-5

0

-3

-3

+3

+5

+1

-1

Agility

-3

-4

+3

0

+5

+2

-3

-5

+2

-2

Stamina

-1

+3

-1

0

-1

-2

+2

+2

+1

+1

Intelect

+1

-1

+4

0

0

+4

-3

-5

-4

-2

Spirit

+2

-1

0

+1

0

-1

+3

+2

+1

+5


Most pedig vegyük sorra melyik tulajdonság mire is való!

Strength (Erő)

A karakter fizikai erejét jelöli. Ebből származtatható a későbbiekben tárgyalt Attack Power (AP), ezáltal kihatással van a sebzésre.

Ezen kívül hatással van a pajzzsal való blokkolás (Block) által felfogott sebzés mértékére a pajzshasználó kasztok esetében. (Harcos, Paladin és Sámán)

  • Druid, paladin, shaman, warrior esetében 2-vel növeli a Melee (közelharci) Attack Power-t minden egyes Erőért.
  • Hunter, mage, priest és rouge esetében 1-el növeli a melee Attack Powert minden egyes Erőért.

    Agility (Fürgeség)

A karakter fürgeségét, ügyességét jelöli. Ebből is származtatható a Ranged (távolsági) Attack Power, valamint bizonyos kasztoknál a melee (közelharci) is. Valamint az védettséget (Armor) a kritikus ütés esélyét (Critical Hit) és a kitérést (Dodge) is növeli
  • Ranged Attack Power (RAP): Az Agility minden pontja 1-gyel növeli a hunter, a rouge és a warrior RAP-ját minden távolsági fegyver esetében, kivéve a Wand-oka
  • Melee Attack Power (AP): Az Agility minden pontja 1-gyel növeli a hunter és a rouge, valamint a druid (Cat Form) esetében.
  • Armor: Minden pontja 2-vel növeli a karakter fizikai védettségét.

Stamina (Állóképesség)

A karakter életerejét (Hit Point) növeli. Ez egységesen minden kaszt, szörny, NPC illetve Pet esetében minden pontnyi Stamina +10 Hp-t jelent.

Intellect (Intelligencia)

A karakter mágikus erejét jelöli. Kihatással van a mana pontjaira és a varázslatok kritikus esélyére (Spell Critical Strike)
  • Mana Point (Mp): Az Intellect minden pontja 15-tel növeli.

Spirit (Szellem)

A karakter szellemi erejét mutatja. Ettől a tulajdonságtól függ a élet- és mágikus erő regenreáció. (A trollok képesek harc közben is regenerálódni)
  • HP Regeneration: Csak harcon kívül működik (a Trollokat kivéve)
  • MP Regeneration: Működik harc közben is, kivéve a varázslás utáni 5 másodpercet.


Nos a Base Stat-okat lezártuk. A következőkben a többi karakter jellemzőről lesz szó.

(hamarosan teszek bele képeket is :))

A bejegyzés trackback címe:

https://woww.blog.hu/api/trackback/id/tr35380449

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása