World of Warcraft Blog

World of Warcraft Blog

Melee Fight - hogy is működik?

2008. március 27. - Kirgeth
Egységesen igazak az alábbiak PvE (amikor szörnyeket ölsz) és PvP (amikor másik játékossal harcolsz) esetében.

A harcok során mindig a Weapon Skill és a Defense skill kerül összehasonlításra. A kettő különbsége ad egy csomó módosítót.

Chance to hit - Esély arra, hogy eltalálod az ellenfeledet
Ha a két fél Defense és a Weapon Skill között kissebb a különbség mint 10, akkor az alábbi képletet kell használni:
Chance to hit = 95% - (Defense-Weapon Skill)*0,1%

Ha több mint 10, akkor pedig ezt:
Chance to hit = 93% - (Defense-Weapon Skill-10)*0,4%

Például:

70. szintű harcosunknak 350-es Weapon Skillje van. Ellenfele elsőre legyen egy szintén 70-es szintű mob, akinek a defense 70*5=350 (a mobok Deffense = LvL*5):
Chance to hit: 95% - (350-350)*0,1%= 95%

Ugyan ez a harcosunk egy 73-as mobot (defense: 365) már csak 91%-ban üt meg.
93% - (365-350-10)*0,4% = 91%


Hit Rating
A hit rating növeli a Chance to Hit-et, méghozzá Hit Rating / 15,77 %-kal.
A fenti példánál maradva tehát, egy 73-as mobot akkor tudunk megütni harcosunkkal 100%-ban ha összehozunk 142 Hit rating-ot.
142/15,77 = 9%

A bejegyzés trackback címe:

https://woww.blog.hu/api/trackback/id/tr14398750

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása