World of Warcraft Blog

World of Warcraft Blog

Level 60, irány a PvP set!

2008. április 09. - Kirgeth
Hát ez is összejött! Tegnap előtt este olyan fél 12-kor Kirgeth 60 lett!
Egy darabig nem is tervezek tovább lépni, ki akarom élvezni, hogy végre érek valamit a Battlegroundokon is. :)

Emiatt ismételten áttalentoztam magam, most teljes mértékben Retributionná. (Talentek)
Jelenlegi felszerelésem nem igazán alkalmas még a 60 feletti Játékosok gyilkolászására. Erre sajnos rá kellett jönnöm.

Pontosabban hagy kívánni valót maga után. Bár azért így is akadtak szép megmozdulásaim!
Végre normálisan tudom sebezni még a 70-eseket is!

Legjobb pillanat az volt, mikor egy 70-es Törpe Hunterbe beledobtam a Hammer of Wraithet. Én lepődtem meg a legjobban amikor 1000 feletti Kritikust írt ki! :)
Természetesen a törpe belehalt a kivégző támadásomba. :)

A tegnapi játék során elkezdtem összegyűjteni a PVP set darabjait. Sajnos kevés volt a Honor pontom, ezért csak 2 darabját tudtam felvenni, Nadrágot és Vállvasakat.
Nem lesz egyszerű összeszedni a többit. Ugyanis a set fele valamint a kétkezes kard, Alterac Valley-es tárgy. Amely BG viszont a szerveren egyenlőre nem működik. :(

De legalább át lehet váltani a Arathi-s és WSG-s Markokat. 5-3 arányban.
Nem lesz kevés idő, de így már élvezetes a Battleground. S ha megszerzem ezeket, nem lesz 500 alatt semmilyen sebzésem! :)

TIP: Hogy ne maradjak adós a 58-60. szintekkel, adok egy jó kis tippet. Hellfire Peninsula-ban van pár (egészen sok) kis kocsonya (Blistering Oozeling), amik 61-62. szintűek és van 270 Hp-jük. Talán nem kell mondanom, hogy elég gyorsan lehet rajtuk fejlődni. ;)
Azért vigyázni kell, mert vannak ott több HP-vel rendelkező mobok is, de aki ügyes pár óra alatt összeszedheti a 60-at.

A bejegyzés trackback címe:

https://woww.blog.hu/api/trackback/id/tr95417957

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lexandro 2008.04.10. 06:37:20

Hali jó a blogod, reggelente jó kikapcsolódás elolvasgatni az új irományaidat..:) Az érdekelne hogy melyik szerón tolod? Én az Elit CPU-n, és sajna itt se megy az AV :( Amúgy van egy 70-es retri palám, ami 2 napja max szintű, így elég ratyi még:D Ha van vmi kérdésed vagy vmi írj ;)

Kirgeth 2008.04.10. 08:09:34

Köszi! Örülök h tetszik ;)
Illidanwow-on(illidanwow.com) játszom, kb december óta.

Én kezdek ráérezni a pvp ízére, tegnap 1v1-ben megöltem egy 65-ös druidát, akinek max élete volt ^_^

Még a rugókkal vannak gondjaim, meg a hunterrel (amit korábban anti táp kasztnak gondoltam) de lassan ezek is megoldódnak :)

Tervezek majd videót is, csak még nem tudom milyen progival kellene.

yanee 2008.05.07. 21:33:29

Üdv! Tetszik a blogod!:) Nekem egy 50-es blood elf magem van ugyan, ám van egy 18as palám is és így nyilván mondanom sem kell, hogy mennyire jó, hogy rábukkantam a blogodra!:)
A leveling guide-okat sosem néztem semmibe, jobb helyette ha a playerek megosztják a tapasztalatait egymással:) Szerintem ezerszer többet ér. Csak így tovább!

Uriel 2008.06.15. 00:54:40

Hali, tetszik az oldal, nekem egy 70-es druidom, egy 70-es mage-em, és egy 70-es rugóm van.
Bár a rugóhoz kéne több infó mert azt nem vágom még olyan jól.

Arno · http://azzinothpvp.no-ip.hu 2008.07.30. 22:20:44

Hi, jó az oldal grat.. Am inditottam egy szerót (Azzinoth PvP) ha gondolog felnézhetsz.. (nem házi szeró) nah sok sikert ;) bye --sorry az off-ért--

Arno · http://azzinothpvp.no-ip.hu 2008.07.30. 22:54:00

UpSSz elirtam a linket ... korrigálok: .org a vége ;)
süti beállítások módosítása