Már tudjuk, mi az ami a retribution ágban egy retri paladinnak kötelező. Most nézzük meg, mire jó a többi talent.
Három csoportba osztottam a maradék talenteket, úgy mint PVP, PVE és a vegyes. Ez utóbbi mind PVP-re, mind pedig PVE-re hasznos lehet.
Pursuit of Justice (2/2)
Csökkenti 50%-al (pontonként 25%) a Disarm effectet. És növeli 15%-al (pontonként 8%) a mozgási sebességed (ez semmi mással nem adódik össze)
Én leginkább azért szeretem ezt a talentet, mert gyorsabban futok tőle, gyorsabban elkapom az ellenfelemet.
Improved Judgements (2/2)
2 másodperccel (pontonként 1 másodperc) csökkenti a Judgement cooldown-ját.
Hasznos pvp-ben és pve-ben is. Növeli a dps-ed, ha sűrűbben dobálózhatsz.
Benediction (5/5)
10%-al (pontonként 2%) csökkenti az instant varázslataid mana költségét.
Hasznos lehet pvp-ben és pve-ben egyaránt. Minden támadó spelled instant, sőt ha bejön az The Art of War (lásd később) akkor a Flash of Light is.
Vindication (2/2)
Amikor sebzel valakit esélyed van arra hogy 20%-al (pontonként 10%) csökkentsd az értékeit 15 másodpercre.
Ez is jó tud lenni. Akkor gondolkoztam el hatékonyságán, amikor tankkal pvp-ztem és a masszív 20k hp-m degradálódott 17k-ra. Ettől függetlenül nem szoktam kitalentelni.
PVP
Eye for an Eye (2/2)
Minden kritikus találat esetében ami téged ér 20% (pontonként 10%) esélyed van, hogy a téged ért sebzés felét visszasebzed.
Ez a 3.0.9 patch-el új értelmet nyert. Most más sokkal értelmesebb talent. Emlékszem egy holy pala ellen dueleztem, és utéstávon kívülről egyszer csak látom hogy szép sárga betükkel írja az ellenfelemen a sebzést: 7200. Talán jobban meglepődtem mint a másik pala, aki Holy shockot nyomott rám, és többet sebződött mint én. :) HASZNOS! De csak pvp-ben. Pve-ben nincs sok jelentősége.
The Art of War (2/2)
10%-al (pontonként 5%) növeli meg a Judgement, a Crusader Strike és a Divine Storm sebzését. Amikor ezekkel a varázslatokkal kiritkus ütést érsz el, a következő Flash of Light-ot instant varázslatként nyomhatod el.
Hasznos tud lenni. Instant 1,5k heal. Sokszor megváltoztathatja a csata kimenetelét. Na meg persze az a többlet sebzés sosem árt. :) Elsősorban pvp, de a sebzés növelés miatt pve-re is jó.
Sanctified Wrath (2/2)
50%-al (pontonként 25%) növeli a Hammer of Wrath critical chance-t. 60 másodperccel (pontonként 30 mp) csökkenti az Avenging Wrath cooldown-ját, és amíg az Avenging Wrath aktív a téged ért sebzések 50%-al (pontonként 25%) csökkennek.
Mindenképpen pvp talent. Olyan 70-80%-os eséllyel ütünk kritiket a Hammer of Wrathel, ami jó dolog. Ezzel a talenttel ráadásul az Avenging Wrath "retri bubivá" minősül a sebzésfelfogás miatt.
Divine Purpose (2/2)
Csökkenti a chance to hit-et ellened 4%-al (pontonként 2%) valamint a Hand of Freedom 100%-ban (pontonként 50%) leszedi a stun effekteket. (Stun alatt is használható)
Pvp talent. Helyetesítheti a Medalion of the Horde-t vagy az allys megfelelőjét stun ellen. (Nem vagyok nagyon elfogult :P)
PVE
Heart of the Crusader (3/3)
Akire rádobod a Judgement-et az ellen minden támadás (akárki támadja is) kritikus esélye 3%-al (pontonként 1%) nő.
Olyan esetekben van értelme, amikor egy célpontot sokan üttök. Tehát raidekben.
Judgements of the Wise (3/3)
A Judgement varázslatod 100%-ban (pontonként 33%) Replenishment effektet aktivál. Ami 10 party vagy raid tagnak megnöveli a manaregenerációját 15 másodpercre, méghozzá a maximum manaregenjük 0,25%-ával.
Te pedig azonnal megkapot az Base Mana-d 25%-át.
Lényegében a saját relatíve kevés manád ellensúlyozására alkalmas. Valamint egy kis többlet manargen a raid többi tagja számára. PVE
Fanaticism (3/3)
18%-al (pontonként 6%) növeli meg az összes Judgement spelled critical chance-át. És 30%-al (pontonként 10%) csökkenti a threath-edet, kivéve ha rajtad van a Righteous Fury.
A threath csökkentés miatt raidekben kötelező!