Melee Attack Power (AP)
Az Erő (Strength) után 2-vel nő az Attack Power. Kivéve a Hunter és a Rogue esetében, akiknek minden egyes Strength és Agility pontjuk után 1-gyel nő.
A Druidák macska formában 1 AP-t kapnak minden Agility pontjuk után. A Heart of the Wild 10%-kal növeli meg a Druida AP-jét macska formában.
Minden 14 AP 1-gyel növeli az alap közelharci, másodpercenkénti sebzést (damage per second)
Ranged Attack Power (RAP)
Az Agility minden pontja után 1-gyel nő.
Mind a közleharci, mind pedig a távolsági AP-ből adódó DPS a támadási sebességet (Attack Speed) növelő, vagy csökkentő hatások előtt adódik az alaphoz.
Az alábbi táblázat ismerteti az alap Attack Powert, ehhez adódnak még hozzáa felszerelésből, varázslatokból adódóak.
Attack Power | ||
Class | Melee Base | Ranged Base |
Druid | (STR x 2) - 20 | AGI - 10 |
Druid (Bear) | (STR x 2) + (LVL x 3) - 20 | - |
Druid (Cat) | (STR x 2) + AGI + (LVL x 2) - 20 | - |
Hunter | STR + AGI + (LVL x 2) - 20 | (LVL x 2) + AGI - 10 |
Mage | STR - 10 | AGI - 10 |
Paladin | (STR x 2) + (LVL x 3) - 20 | AGI - 10 |
Priest | STR - 10 | AGI - 10 |
Rogue | STR + AGI + (LVL x 2) - 20 | LVL + AGI - 10 |
Shaman | (STR x 2) + (LVL x 2) - 20 | AGI - 10 |
Warlock | STR - 10 | AGI - 10 |
Warrior | (STR x 2) + (LVL x 3) - 20 | LVL + AGI - 10 |