World of Warcraft Blog

World of Warcraft Blog

PALADIN RETRIBUTION (ala Kirgeth)

2008. március 20. - Kirgeth

42. szinten megelégeltem, hogy a párom Hunter-je többet sebez, mint én. Már korábban is kíváncsi voltam, milyen a Retris paladin, úgyhogy amikor tanultam új spelleket, egyben át is talenteztem magam 1 aranyért.

Ezzel azért csínján kell bánni, mert már a második ilyen móka 5 aranyba kerül!

Mindenesetre immár retris paladinként folytatta a pályáját Kirgeth. Mielőtt a fejlődéssel tovább mennék, leírom milyen talenteket vettem fel.
Ez a lépés Neked persze nem kötelező, ha akarsz nyugodtan folytathatod Protectionosként. 

Tehát 42. szint ami 33 Talent pontot jelent. Két Protectionos talent-től nem tudtam elszakadni. Szeretem a nagy Armor értéket :D

Protection (10)

  • Improved Devotion Aura (5) - +40%-kal növeli a Devotion Aura által adott Armort.
  • Toughness (5) – 10%-kal növeli a viselt felszerelés által adott Armort.

Retribution (23)
  • Improved Blessing of Might (5) – 20%-kal növeli a Blessing of Might által adott Attack Powert
  • Deflection (5) – 5%-kal növeli a Parry-t (ez kompenzálja a pajzs hiányát)
  • Improved Judgement (2) – 2 sec-el csökkenti a Judgement cooldown-át.
  • Seal of Command (1) – A fegyver fizikai sebzésének 70%-át sebzi pluszban Holyban. Judgement-tel Holy sebzést okoz. (Hasznos spellnek tűnt… de bevallom ritkán használom)
  • Conviction (5) – 5%-kal növeli a critikal chance-t.
  • Eye for an Eye (2) – Elvileg ha a varihazsnáló támadása kritikus ellenünk akkor visszasebződik. Nem nagyon tudtam ezt kipróbálni még.
  • Two handed weapon specialization (3) – 6%-kal növeli a kétkezes fegyverekkel való sebzésünk.

 Kirgeth retribution talentjei 42.szinten

Most pedig számolgassunk egyet 42. szintre.

  • Devotion Aura – 707 Armor (505 +40%)
  • Blessing of Might – 138 Attack Power (115 +20%) à 9,9 damage per second
  • Seal of Crussader – 254 Attack Power à 18,1damage per second
  • Damage: +6%
  • Critical Chance: +5%

Összesen ez 28 dps a spellekből, amihez még vegyük hozzá a Two Handed Weapon specializaton talentet (+6%).

Ez azt jelenti, hogy 29,7 dps-t kapunk csak két spellből, s a talentjeinkből 42. szinten.

A védelmünk sem szenved csorbát simán meg van a 3500-as Armor ami kb 40% sebzést fog fel.


Szóval ezért esett nekem a választásom a retributionra. Ennek köszönhető, hogy 48. szinten 300-400-akat sebzek 1,98 másodpercenként. ~11%-ban jön be egy kritikus ütés ami 700-800 körül mozog.

De ne szaladjunk ennyire előre, hiszen még épp csak megszereztük a War Horse-nkat, és épp megkaptuk a plate vért használatot.

A bejegyzés trackback címe:

https://woww.blog.hu/api/trackback/id/tr31387837

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Augustus 2008.04.20. 20:17:25

Jó a Blogod, a haverom már olvasgatja egy ideje, itt mindenre talál tanácsokat. Úgy gondoltam megnézem én is, hogy miket ajánlsz, mire talentolsz, mivel nyáron én is valamilyen blizzlike szerverre akarok felmenni (eddig csak ócska fun szerókat találtam, amire jó az enGB fajta), és meglepődtem, mivel szinte énis ugyanígy talentoltam a palámat, és csak most tudtam meg, milyen jól is döntöttem, kössz a tippeket, és a varázslatok hatásait is, amikre eddig nem is figyeltem...
süti beállítások módosítása